Κυριακή 1 Μαΐου 2011

associated tc-6









Το νέο μου απόκτημα!!!! Πρόκειται για το associated tc-6 το οποίο μου είχε μπει στο μάτι πολύ καιρό. Τελικά, στις αρχές Φλεβάρη το επέτρεψαν τα οικονομικά μου  και το αγόρασα. Οι πρώτες εντυπώσεις όταν ήρθε στα χέρια μου το kit ήταν άριστες και ήμουν πάρα πολύ ενθουσιασμένος. Μη χάνοντας λοιπόν χρόνο άρχισα αμέσως να το συναρμολογώ σύμφωνα με τις οδηγίες. Ήταν το πρώτο kit που συναρμολογούσα και μου πήρε μια ολόκληρη μέρα να το ολοκληρώσω. Ήταν η καλύτερη εμπειρία που είχα ως τώρα στον μοντελισμό η συναρμολόγηση του associated. Επίσης, διαπίστωσα  ότι η μαγεία του μοντελισμού είναι να φτιάχνεις τα μοντέλα μόνος σου από την αρχή και όχι να τα αγοράζεις έτοιμα....Είναι αλήθεια πως αντιμετώπισα αρκετές δυσκολίες συναρμολογώντας το πρώτο μου kit και έκανα κάποια λάθη τα οποία μετά από αρκετό ψάξιμο διόρθωσα. Η συναρμολόγηση τελείωσε λοιπόν μετά από μια κουραστική μέρα είναι η αλήθεια. Συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου